本來經過survey以後,我對北京嘅印象已經麻麻,再經過呢兩日嘅拍攝同埋俾人鬧之後,對北京嘅印象更加差到極點,今次就當係我一生人嚟過北京算喇,喺呢個城市嘅環境同人改變之前,唔想再接觸。

明明約好晒啲人關於拍攝嘅嘢,都可以臨時要點要點,臨時咩咩唔拍得、做唔到...諸而此類,總之就係要話俾你聽,你要當佢係大嘢,冇合作呢回事,只有我要俾面佢,大家唔係相等或喺溝通過程中相議好嘅,而係佢好撚大氣,係克人憎嗰種...

同我哋一齊拍嘢嗰班女更唔掂,冇王管不特止,仲成日離隊,一時又話返屋企攞衫,一開工就問幾時收工,一收工就想離隊,更勁係叫自己條仔上酒店房...等等,勁嘢!佢哋真係非一般粥粉麵飯,而係......

今晚仲仆街,有一個中國xx促x會嘅人打嚟,用好官腔而帶責罵嘅語氣屌七我,事關佢嘅下屬幫我地辦理入關清關手續,仲要全程跟我哋食住,我係出發前三日先知有呢個人物會同行,結果仲係暑假期間book唔到房,而要加床,去到酒店我哋話讓張正床俾佢都話冇所謂,點知幾日後就收到香港公司中國事務部同事打嚟問我,點解會安排人哋瞓加床,可能佢都俾人“趙”完,但係佢啲語氣都冇個北京男人咁差。

仲開到口話要我擔保以後唔會再有呢啲事發生,因為佢下屬返到北京之後而家入咗醫院,意思係我哋待慢佢下屬,話瞓加床搞成咁;但係佢又唔提大家一齊喺大連食錯嘢全世界都唔舒服呢件事,真係......

佢個下屬返到北京之後就返咗屋企,所謂要陪足我哋全程都已經冇咗件事,而家返到嚟第二日仲要係星期日夜晚九點打嚟“趙”我,又真係......

呢次我情緒都終於崩潰,呢頭好聲好氣收線,嗰頭即刻打電話返香港比我個笠水上司,狂爆粗,對話中佢話我同對方電話中冇發火做得好好,呢句說話我當堂對住兩位男主角同成班crew面前喊出嚟,原來道理屈返入肚而俾人鬧係做得好好......

我唔知咩叫做得好好,後尾導演接過電話,同佢講我哋真係顧唔到咁多樣嘢,好多嘢佢哋人在香港可以處理嘅應該做,唔好等我哋受晒......

原來我姓白,喺今次呢個trip上做咗名符其實嘅“白老鼠”......

arrow
arrow
    全站熱搜

    Littlewhite 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()