這樣的賽果我只能說,感動ing!

 

西班牙!不枉我默默地支持了這支球隊這麼多年啊!



EURO2008以全勝姿態捧走冠軍盃,1964年,44年後再嚐冠軍滋味。


好棒啊!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我的心情實在難以掩蓋,
8年,這簡直是空了8年的氣球,
一下子被解開的感覺,
翻開"足球戰記",
2006.6.12
我寫著:
6)荷蘭係我今屆嘅心頭好第一位(潛意識係西班牙),睇返琴晚精華,洛賓的而且確好sharp,但係小勝一球好似未見功力,抑或全隊都仲係傷傷地狀態未到?
7)潛意識鍾意西班牙,因為我一心諗住西班牙對塞黑,一味想送西班牙上戰場,原來要last一組先輪到佢哋,首場對舒夫真高領軍嘅烏克蘭,比心機喇喂!!唔好踢到上屆對愛爾蘭咁,要祈禱捍衛你哋呀....
2006.6.21
我寫著:
世界盃正踢得如火如荼,晚上突然想起,四年前日韓世界盃進入白熱化的階段時,我才剛進入電視行業,第一次外景去屯門玩獨木舟,拍得腳都掛彩了,拍完趕著回家看西班牙對愛爾蘭的16強比賽,要互射十二碼分勝負,所以為甚麼我說要為西班牙祈禱

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

and,
June 30, the anniversaries of KaKui,
you're always in our mind.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今天,
真的很多事值得慶祝,值得懷念!





arrow
arrow
    全站熱搜

    Littlewhite 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()