既然鍾意睇世界盃,就要講下世界波!!

1)做領隊的想法一定要跟全世界的人不一樣,才是領隊的材料;一如艾歷臣安排高治打前鋒,全世界餵波比佢頂波,唉!巴拉圭兩個矮過佢嘅後防都可以頂贏佢,最慘係頂唔到頂唔入都冇人後上,英超踢到出晒火嘅兩位"特"哥都唔知去咗邊??搞到下半場未完,我已經想瞓,艾爺,唔該諗多啲戰術啦!!好悶......

2)講起兩位"特"哥,未開波已經擔心佢哋兩個同場會點踢,一個謝拉特,一個林伯特,兩個都係中場要人,進可攻,退可守,都有好強嘅入球能力,如果硬要六四之分嘅,謝拉特進攻可以表現得好啲,林伯特防守會隱健啲,但係差之分毫,始終都唔建議兩個一齊落場,同場上映感覺你推我讓,究竟個波邊個去踢好呀?!諗諗佢....

睇到好多forum都有相同意見,偏偏艾歷臣唔係咁諗,所以祝又被稱為實力最強一屆嘅英格蘭,旗開得勝!!

3)德國隊有前無後,打死罷就;連阿叔林尚義今人都棄德投西,唔通因為佢唔鍾意領隊奇連士文得個靚仔樣,擺唔出佢個心水陣?查實睇完第一場,德國功力真係好強,拿姆其實係進攻後防,芬寧斯同高路斯仲球球世界波。有人話,比無個人技術又冇組織力嘅哥斯達黎加入到兩粒,德國隊要小心後防不足,殺入後段面對強隊未必有咁多波入,我覺得又未必,頭場踢得咁靈活除咗攻力強,可能係因為冇波歷克中場分波,如果球球都比佢分就未必咁好睇,所以關鍵在於波歷克。

4)墨西哥攻力又係話好強,都信信地,1.63米都可以頭鎚頂入一球,可以話係伊朗後防渣,但係矮細嘅球員都有咁強嘅入球觸角,就唔係身材、實力嘅問題,而係贏波意識最重要喇!

5)杜奧巴輸比基斯普,唔緊要!畢竟科特迪瓦整體實力係弱過阿根廷,最緊要踢左場好波比球迷睇,仲學識咗原來科特迪瓦即係象牙海岸。

6)荷蘭係我今屆嘅心頭好第一位(潛意識係西班牙),睇返琴晚精華,洛賓的而且確好sharp,但係小勝一球好似未見功力,抑或全隊都仲係傷傷地狀態未到?

7)潛意識鍾意西班牙,因為我一心諗住西班牙對塞黑,一味想送西班牙上戰場,原來要last一組先輪到佢哋,首場對舒夫真高領軍嘅烏克蘭,比心機喇喂!!唔好踢到上屆對愛爾蘭咁,要祈禱捍衛你哋呀....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Littlewhite 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()